Co mne čeká v nadcházející sezóně?

06.08.2014 12:09

Tím nejdůležitějším, co mne v nejbližší době čeká, je recitál, který jsem nazval podle svého autorského CD, Jsem jen herec. Zazní v něm všechny divácky oblíbené hity (Vlaky, Belinda, Sedmikráska ...) a několik písní z nového CD. Recitál budou hudebně doprovázet dva výteční kytaristé Leoš Stenský a Radovan Sokol (Štědroň Band) a díky tomu dostaly mé staré hity nový kabát. Věřím, že se budou  v tomto podání divákům líbit. Připravujeme i melodram spojený s recitací. V plánu mám vydání CD Best Of Jiří Štědroň, ke kterému natočíme klipy v prostředí staré Prahy. 

Samozřejmě bude pokračovat mé účinkování v divadle Semafor. Rád bych vás pozval zejména na nové představení s názvem Prsten pana Niebelunga. Hra měla nedávno úspěšnou premiéru. Jejím autorem je Jiří Suchý. 
Na sklonku léta mne čeká natáčení dalších dílů Ordinace v růžové zahradě jako seríálový partner Báry Štěpánové.
Těším se na vás v divadle Semafor nebo u mého recitálu v některém z českých měst.