Novinky na začátku roku 2015

15.01.2015 13:57

Vrací se Kapka medu pro Verunku do Hybernie, na jaře asi dvanáctkrát. Myslel jsem, že ji Sněhová královna už vymazala, ale jsem příjemně překvapen. Budu znova hrát krále říše Popelkov, těším se.


Největší novina asi je, že jsem kývnul Františku Ringovi Čechovi na nabídku hrát Přemysla v jeho evergrýnu Dívčí válce. Od února to začne, už mám jen do prázdnin asi patnáct termínů. Jsem zvědav, jak se tam chytnu, je to přece jen zase jiný typ humoru než v Semaforu a zkoušet není moc čas. Ale taky se těším.


Do třetice se těším na to, že bude na pultech k dostání moje nová povídková knížka Třikrát Jiří Štědroň. Vydavatelství BVD to aspoň svatosvatě (žertovná slovní hříčka - majitel je Sváťa) slibuje.


Koncem měsíce taky točím malou roličku s režisérem panem Magnuskem v dalším dílu jeho Stop života.

A k tomu teď v druhé polovině ledna už normální divadelní provoz na domácí scéně plus jedna Ypsilonka.