Proč je luna bledá

26.08.2012 22:35

Text složil: Ivo Fischer

Řekni, proč je luna bledá,

proč je růže červená,

proč tvůj úsměv spát mi nedá,

co to všechno znamená?

Hvězdy září nocí temnou,

ale já je sotva vnímám.

Copak se to stalo se mnou,

proč tak náhle v srdci mám

tíhu, takovou strašnou tíhu,

kterou mne drtíš lásko ty

a tvoje růže ve výstřihu

a chvíle vzácné samoty?

Cítím tu tíhu, takovou sladkou tíhu

veliky, silný, něžný cit

a jako když ptáci letí k jihu,

tak já jen za tebou chci jít.

„Stojím tu slabý,

tvůj dech mne laská a vábí silou magnetu.

Všecko mi říká, že je to láska.

Prosím tě, moc tě prosím, sejmi ze mě tu tíhu“

Tíhu, tu strašnou sladkou tíhu,

kterou mne drtíš lásko ty

a tvoje růže ve výstřihu,

a chvíle vzácné samoty.

Cítím tu tíhu, takovou sladkou tíhu,

veliký, silný, něžný cit.

A jako když ptáci letí k jihu,

tak já jen za tebou chci jít.

Tak já jen za tebou chci jít.